Kiitused, laitused ja ettepanekud

Kiitused

Head sõnad edastatakse patsientide usaldusisiku poolt asjaosalistele nende järgmisel tööpäeval.

Ettepanekud

Ettepanekud edastatakse patsientide usaldusisiku poolt ettepanekus toodud valdkonna eest vastutavatele töötajatele ühe nädala jooksul.

Laitused

MPPK-s käsitletakse kaebusi ja nende lahendamist kui teenuste kvaliteedi edendamise süsteemi osa. Kaebusi on võimalik esitada kirjalikult, e-kirjana või suuliselt. Vabas vormis kirjaliku kaebuse võib anda otse registratuuri või panna posti. Kirjaliku kaebuse võib esitada ka e-posti teel digitaalselt allkirjastatuna.

Anonüümseid pöördumisi ei menetleta.

Kirjalikul kaebusel peab olema kaebuse esitaja ees ja perekonnanimi, allkiri ja aadress, millele oodatakse vastust. Enne kirjaliku kaebuse esitamist on soovitav saada vastus või lahendus oma probleemile registratuurist. MPPK patsiendil/kliendil on õigus nõuda, et MPPK töötaja aitab tal kaebust kirjalikult vormistada. Kirjalikud kaebused edastab registratuur hiljemalt järgmisel tööpäeval patsientide usaldusisikule, kes vaatab kaebuse läbi, konsulteerib kaebuse objektiks oleva töötajaga ja koostab ning edastab vastuse nelja nädala jooksul. Kaebused ja nende vastused arhiveeritakse asutuse infosüsteemis.
 
Suuliste kaebuste esitamisel täidab asutuse töötaja, kellele suuline kaebus esitati, vabas vormis teatise. See täidetakse juhul kui kaebuse esitaja ei saa koheselt oma probleemile lahendust või teda rahuldavat vastust. Vormistatud kaebus edastatakse hiljemalt järgmisel tööpäeval patsientide usaldusisikule. Kirjalik vastus koostatakse juhul, kui suulise kaebuse esitaja seda soovib.

Esitatud kaebusi analüüsitakse kaks korda aastas eesmärgiga parandada teenuste kvaliteeti. Analüüsi tulemused avaldatakse töötajatele asutuse üldkoosolekul.

Kui kliinikult ei saadud rahuldavat vastust on võimalik edasi pöörduda järgmiste asutuste poole.

Raviasutuse, Tervisekassa, Terviseameti ja kindlustusandja kontaktandmed pöördumiseks ettepaneku või kaebusega:

Abiinfot saab Tervisekassa kodulehelt.

Tagasiside sotsiaalmeedias

Sotsiaalmeediasse postitatud tagasiside on kahjuks valdavalt anonüümne, millele saame vastata vaid soovitusega pöörduda eelpool olevas lõigus toodud kontaktide poole.

Rahulolu uuring

Rahulolu-uuringute kohta teeme regulaarseid kokkuvõtteid. Punktiskoori minimaalne (halvim) tulemus on 1 ja maksimaalne (parim) tulemus on 5. Graafikus on toodud kokkuvõte viimaste uuringute summaarsetest tulemustest.