Kiitused
Head sõnad edastatakse patsientide usaldusisiku poolt asjaosalistele nende järgmisel tööpäeval.
Ettepanekud
Ettepanekud edastatakse patsientide usaldusisiku poolt ettepanekus toodud valdkonna eest vastutavatele töötajatele ühe nädala jooksul.
Laitused
MPPK-s käsitletakse kaebusi ja nende lahendamist kui teenuste kvaliteedi edendamise süsteemi osa. Kaebusi on võimalik esitada kirjalikult, e-kirjana või suuliselt. Vabas vormis kirjaliku kaebuse võib anda otse registratuuri või panna posti. Kirjaliku kaebuse võib esitada ka e-posti teel digitaalselt allkirjastatuna.
Anonüümseid pöördumisi ei menetleta.
Esitatud kaebusi analüüsitakse kaks korda aastas eesmärgiga parandada teenuste kvaliteeti. Analüüsi tulemused avaldatakse töötajatele asutuse üldkoosolekul.
Kui kliinikult ei saadud rahuldavat vastust on võimalik edasi pöörduda järgmiste asutuste poole.
Raviasutuse, Tervisekassa, Terviseameti ja kindlustusandja kontaktandmed pöördumiseks ettepaneku või kaebusega:
- MPPK OÜ: Kotka 12, 11315 Tallinn; telefon 6620680; e-post info@mppk.ee
- Tervisekassa: Liivalaia 36, 10132 Tallinn; telefon 6696630; e-post info@tervisekassa.ee
- Terviseamet: Paldiski mnt 81, 10617 Tallinn; telefon 7943500; e-post info@terviseamet.ee
- PZU (AB “Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal): Pärnu mnt 141, 11314 Tallinn; telefon 6224599; e-post info@pzu.ee
Abiinfot saab Tervisekassa kodulehelt.
Tagasiside sotsiaalmeedias
Sotsiaalmeediasse postitatud tagasiside on kahjuks valdavalt anonüümne, millele saame vastata vaid soovitusega pöörduda eelpool olevas lõigus toodud kontaktide poole.
Rahulolu uuring
Rahulolu-uuringute kohta teeme regulaarseid kokkuvõtteid. Punktiskoori minimaalne (halvim) tulemus on 1 ja maksimaalne (parim) tulemus on 5. Graafikus on toodud kokkuvõte viimaste uuringute summaarsetest tulemustest.